31 Ağustos 2012 Cuma

Parmaklardaki Cazibe

Bu yazıyı bayıldığım bir yüzük modeline ayırmak istedim.

Aynı anda iki parmağa takılan yüzüğe Türkçe’de ne ad verildiğini gerçekten bilmiyorum, ama internetten "double ring" adıyla araştırma yaparsanız daha çok fotoğraf bulabilirsiniz.


Elbette ki ülkemizde de bir sürü modeli bulunmakta, ama istediğim gibi bulamadım ben hiç. Genelde parlak oluyorlar veya şekillerini sevmiyorum, o yüzden hiç böyle yüzüğüm yok ama gerçekten çok hoşuma gidiyor bu yüzükler. Türkiyede benim şimdiye kadar görmediğim güzel modeller vardır belki, ama fotoğraflara koyduklarım kadar güzelleri var mıdır tartışılır...


Özellikle melek kanadı olan birkaç modele gerçekten bayıldım ben. Burada da bol bol her modeli olsa da rahat rahat alabilsek keşke. Artık bulduklarımızla yetineceğiz, ya da alabiliyorsak ebay gibi uluslararası kullanılan alışveriş sitelerinden sipariş vererek işimizi halledeceğiz.  

Başka ülkelerde yaşayıp size hediye gönderebilen akrabanız ya da tanıdığınız varsa da hiç durmayın, açın bir telefon; siparişinizi verin derim ben! :)


3 yorum:

  1. süperler ya, o baştaki bad yazılı gibi istiyorum ben de.

    YanıtlaSil
  2. şu yıldızlı ve love yazılanlara hayranım .. bir denk gelmedi karşıma çıktığı an edineceğim bir tane :)

    YanıtlaSil