16 Ağustos 2012 Perşembe

Ne Giydim? | Ne Bulduysam Giydim!

Selam yeniden. Bugün ilk kez "ne giydim" yazısı yazıyorum. Fazlasıyla pahalı binlerce kıyafeti olan insanlar değiliz hiçbirimiz, o yüzden giydiklerim de herkesin üzerinde görebileceğiniz gayet normal kıyafetler olacak.

Sadece bazıları kendi tasarımlarım oluyor, o kadar.


 Beyaz şortumla siyah normal bi' askılı bluzümü kombinledim, takılarımla da sade kombinimi renklendirdim. Anlayacağınız, "vay be bak neler giymiş" diyecek bir şey giymedim ama bana göre güzel şeyler her biri. Önemli olan marka giymek, pahalı giymek falan değil. Önemli olan güzel şeyler bulmak, birbirine uyan parçaları kombinlemek ve en önemlisi giydiklerinizin içinde mutlu hissetmek.

Elime kocama orjinal bir chanel çantası verseler pek memnun olacağımı sanmıyoum mesela ben, çünkü kocaman çantalardan nefret ederim. Tamam markalı şeyler kötü demiyorum, (hatta itiraf edeyim büyük çantadan nefret etsem de chanel marka bir çantam olmasına hayır demezdim) sadece illa her şeyin markalı olması kesinlikle gerekmiyor bana göre.

Hatta çoğu blogda üzerlerindeki kıyafetlerin markasını verilirken bunu yapabileceğimi sanmıyorum çoğu kıyafetimde. Bu işlere girişmeden önce markayla ilgili bir ihtiyacım olmayacağı için pek aklımda tutmazdım nerden aldığımı, unutur giderdim bir süre sonra. Ama bundan sonra markaları aklımda tutmaya ya da en azından bir yere not almaya özen göstermek istiyorum; ama bu "bakın ben çok pahalı markalardan giyiyorum" demek için değil; eğer ki beğenip almak isteyen olursa diye.

Üç takı da hediye edildi ama kolyemin bir yerinde küçücük "Aldo" yazıyor, beğenen olursa araştırabilir. :)

Kemerimse ablamındı, sonra ben o kemeri ablamdan resmen "çaldım". :) Artık benim! Çok sevdiğim için neye kullanabilirsem kullanıyorum ve açıkçası bunun da markasını bilmiyorum.


1 yorum:

  1. niye sortlarının boyu böyle özürlü bi boyda ben kısa giyiyorum seninki ne uzun ne kısa düzgün bi şort giy

    YanıtlaSil