23 Ağustos 2012 Perşembe

Biraz Asi, Biraz Durgun

Şu sıralar sivri kolye ve bileklikler, zımbalar, ve daha bir sürü şey dolanıyor etrafta. Bu tür şeylere biraz ilginiz varsa illaki görmüşsünüzdür. Bu yazımda onlardan bahsetmek istiyorum. Belki tanıtmak, belki sevdirmek, belki de fikir vermek adına. Artık hangisini seçerseniz...

 

Sivri kolyelerle başlayalım. Boyuna yapışık olarak takılan, "tasma" diye belirtilen türden ya da bol olanlardan bulunuyor. Biri "rock'n roll" diye bağırırken diğeri ona göre biraz daha hanım hanımcık duruyor.

Tasma dediğimiz modeli hangi kıyafetle kullanırsak kullanalım kombinimizi asileştireceği için bol olanları tercih etmek daha mantıklı olabilir; ama benim zaten çoğu kıyafetim asi havaya sahip, bu yüzden tasma olanı takacak çok fazla kombinim var.

Kısacası benim için aralarında hiçbir fark yok, iki modeli de çok istiyorum, iki model de benim bebeklerim! 


Sivri takılardan bahsetmişken bilekliği atlasaydık büyük ayıp olmaz mıydı? Olurdu tabii ki! Bilekliklerin de "asi" ve "asil" olarak ayırabileceğimiz iki modeli var. Asil dediklerimiz büyük fotoğraftaki gibi bileklikler, asi dediklerimizse sağ alttaki gibi bileklikler oluyor.

"Asi" dediğimiz bileklikleri bulmak aslında kolay, hafif rock'n roll takıları/eşyaları satan bir mağazada kolaylıkla çeşitlerini bulabilirsiniz; ama "asil" dediklerimizi bulmak o kadar da kolay değil.

Yine iki modele de iç geçirerek bakıyorum tabii ki, getirip biri bana iki modelden birini verse "yok yok, ben böyle istemem" deyip geri çevirmek ne demek, üstüne atlar kaparım o bilekliği.


Bu takılar çok güzel evet ama kullanırken dikkatli olmak gerekir, yoksa can yakabilir. Özellikle çok uzun sivri olanlar kolyeler konusunda dikkatli olmalıyız bence. Ama moral bozmak da yok, her güzel şeyin bir bedeli varsa bize de bu güzel şeyin bedeline güle oynaya katlanmak düşer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder