24 Ağustos 2012 Cuma

Papyon İsteyen El Kaldırsın!

Selam bayanlar, hatta belki baylar. Papyon dikip satmaya karar verdim. Bunları yaparken twitter'da "papyon dikmeye başladım" gibi tweetler atarak belirttim. birkaç kişi istediğini belirtti ve mutlu oldum çok.

 İstek olursa papyonlu farklı takılar yapmaya devam edeceğim.






Papyonlar şimdilik tabii ki sınırlı sayıdalar, ama bunlar satılırsa aynı renkte, ya da belki farklı renklerde dikebilirim hemen istek üzerine. Ayrıca aynı anda birkaç ürün alma şansınız da var tabii ki.

Fiyatı 5 TLdir.
Sipariş için bu yazının altına yorum yapın, eğer twitter adresimi biliyorsanız ordan yazın ya da makasizi@hotmail.com adresine mail atın. Ücreti hesap numarama yatırdıktan sonra ürününüzü kargoya veriyorum.

Ürünleri Türkiye'nin her yerine gönderebilirim.




2 yorum: