22 Aralık 2012 Cumartesi

Buz Soğuğunda İç Isıtan Renkler


Şu sıralar rengarenk saçlar herkesin çok sevdiği, yaptırdığı veya yaptırmayı gerçekten çok istediği şeyler oldu.  Ben de renkli saç hayranlarından biriyim. 

Ama renkli saçın herkese yakışmasına imkan yok tabii ki. Yakışan şanslı insanlar da harcayacağı paraya ve yıpratacağı güzelim saçlara göz yummalı. Diğer saç renkleri gibi uzun süre giden renkler değil çünkü bunlar. Özellikle saçınızı sık sık sıkayan bir insansanız, bazısını her hafta düzenli olarak boyamanız gerekiyor. Yoksa boya akıyor ve saçınız bakılmaya değmeyecek renklere dönüyor. Bu yüzden, renkli saç isteyen bayanlarımız (ya da baylarımız –ki belirtmek istiyorum, fazlası baylarda kesinlikle komik durur-) kesinlikle sabırlı olmalı. Yoksa 2 hafta sonra daha istediğiniz renk saçınıza oturmamışken bıkar normal renginize dönersiniz, benden söylemesi. 

Kırmızı saç en sevdiğim saç rengi. Kızıl saç da güzel evet ama o artık herkesin saç rengi, kolay elde edilebilen bir renk. Kırmızıysa ne kolay elde ediliyor, ne de kolay devamı getiriliyor.

Hafif turuncuya, pembeye veya bordoya kaçan tonları da var bu kırmızının. Ben en çok bordoya kaçan koyu tonlarını seviyorum.

İkinci favorim mavi renk.  Tüm saçı maviye boyatmak ve sabırla bu saçı uzun süre elde tutmak çok zor olduğu için, yapabilenlere gerçekten bravo. Bu renge bayılsam bile çilesini çekebilecek kadar sabırlı olduğumu sanmıyorum.
Ayrıca bu renk sadece saç uçlarına uygulandığında mükemmel oluyor.

Mor saç rengi de yakıştırabilen insanda mükemmel duruyor. Açık renkler de tatlı ama en büyük fotoğraftaki barbie gibi saçları olan kızımızın tonu gerçekten çok hoş. Eğer saçımı mora boyatacak olsam ona benzer bir mor tonu seçerdim. Koyu tonlar aktığında da diğerleri kadar rezile dönmüyorlar ayrıca.



Pembe saç rengi çok sevdiğim veya deneyeceğim bir renk değil ama sağ altta Hayley Williams'da gördüğümüz gibi; yakışana yakışıyor.

Tumblrda birkaç fotoğraf blogu takip ediyorsanız illa üstteki örneklerdeki gibi açık pembe saçları görmüşsünüzdür, bana göre onlar koyu veya cırtlak pembeye nazaran çok daha güzeller.  

Aynı zamanda pembe de saç uçlarına uygulandığında güzel olabiliyor. Özellikle sarı saçlı bayanlar uçlarını açık pembeye boyattığında çok güzel oluyor.
 
Bir diğer saç rengimiz yeşil. Yeşil saça bayılmıyorum ama yakışana da yakışıyor doğrusunu söylemek gerekirse.  İlk örnekteki ton pek güzel sayılmaz, ki zaten sanırım o ton boyanın aktığında gelmeye başladığı tonlardan biri ama onun altındaki hafif maviye kaçan yeşil idealim.


Ve son olarak kafama silah dayasalar asla yaptırmayacağım birkaç renge sahip saçlar geliyor.
 
Üstteki üç model en azından dayanılabilir, hatta gerçekten bazı insanlara fazlasıyla yakışabilir ama alttaki üç model gerçekten berbat. Rica ediyorum, kimse yapmasın böyle şeyler. Bakın çok rica ediyorum. Zaten bu renk cümbüşüne uygun kıyafet de bulunmaz, al işte daha giyinmeden rüküşsün.


Saçlarını böyle alışılmamış garip renklere boyatıp bunun devamını sağlayan sabırlı insanları kutluyorum ve bu yazımı burada sonlandırıyorum. Belki bambaşka bir saç konusuyla geri dönerim.

Görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder