4 Ağustos 2013 Pazar

Benim Dünyam: T-shirt Kesimi #1

Selam beybiler. Yeni yazı yazmak istedim, ama bu sefer benle alakası olmayan bi şeyden bahsetmek yerine kendi çapımda yaptığım bi' şeyden bahsedeyim dedim.

Bildiğiniz üzere (ya da bilmediğiniz) ben t-shirtleri kesip biçmeyi çok seviyorum. Bu yazıda da o t-shirtlerden birini ya da canım isterse birkaçını sizinle paylaşıcam. Canım isterse tabii, burda patron benim hobaley!! Yazıya o kadar sıkıcı bi giriş yaptım ki, ekşın katmak istedim ama sonuç olarak saçmaladım. En iyisi konuya girip olayı toparlamak, hadi bism...

 Ben o kadar uzun zamandır t-shirtlerimle oynuyorum ki, ilk t-shirtüm büyük ihtimalle şuan bez olarak kullanılıyor evde. Ama hatırladığım ilk t-shirtlerden biri bu.

Bu t-shirt normalde siyah, baskısız, kesilip biçilmemiş, normal ve masum bi t-shirttü. Üzerine babama baskı yaptırıp, zımba yapıştırıp biraz da kestim.

Zımbalar yapıştırılabilen zımbalardan, zımbanın arkası uhulu, onu ütüye bi saniye değdirip sonra t-shirtte istediğiniz yere yapıştırmanız yeterli. Bunları babam sayesinde Işıkkent'ten hiç bilmediğim bi' yerden almıştım, başka şehirlerde veya İzmir'de başka nerede olur hiçbi fikrim yok, orası size kalmış artık onu da araştırıp listesini ben mi yapıcam!!1! (Aslında bu konuda bi yazı yazılabilir ama bakalım)
Eskitme olayına bayılırım ben, kedilerle boğuşmuşum da boğuşurken üstümde bu varmış gibi böyle. Kurduğum hikayeye bakın yalnız, ben kedi görünce 5 metre uzaklaşana kadar gözümü ayırmıyorum, baya kedilerle boğuşucam? Oldu. Neyse sonuç olarak, t-shirtün alt kısımlarını ve yakanın yanlarını biraz hırpalamışım. Yakayı kesmek zaten artık adetten, kesmeyince nefes alamıyorum t-shirtlerde.

Neyse beybiler, bu sıcakta şu güzelim t-shirtü giyemiyorum ya, yanıyor içim... (ya da sıcaktan, bilemedim) Ama tüm kışı t-shirt ve deri ceket ikilisiyle geçirdiğim için sorun yok.

"Moda bloggerına bak. Tüm kışı t-shirt deri ceket geçiriyomuş. Bik bik bik." Siz yorulmayın diye gereksiz yorumları da yapıyorum, bak nasıl düşünceliyim.

Birkaç t-shirt paylaşırım belki dedim yazının başında ama bi t-shirt yeterli başlangıç için, azıcık meraklanın. Neye meraklanacaksanız siz de, sanki 7/24 "NEYRANIN DİĞER T-SHİRTLERİ NASIL ACABAEEĞĞ" diyeceksiniz hajfasfmg

Siz de kesin biçin, korkmayın, bi şeyler yapın, kendi tarzınızı ortaya çıkarın. T-shirtlerinize parçalar ekleyin, ya da fazla gördüklerinizi çıkartın. Belki kötü şeyler çıkacak ortaya ama o şey sizin emeğinizi kapsadığı için çok daha iyi hissettirecek.

Bi kaç anne tavsiyesinden sonra gidiyorum artık, daha ne yazayım sizinle mi uğraşıcam işim var gücüm var? BYE!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder