18 Ağustos 2012 Cumartesi

Renklenelim Az Biraz

Tumblrdaki yabancı kızların açtığı bloglara en azından bir kere bile göz attıysanız kuvvetle muhtemel görmüş olduğunuz harika ötesi bir konuyu ele alıyorum bugün. 

Bilmeyenler içinse kısaca bahsedeyim, iki ve daha fazla aynı rengi aynı anda kendinden bulunduran, renkten renge geçen kıyafetlerden konuşacağız yani. O kadar güzeller ki, her insan kendi uyumlu renklerini seçebilir. 


İlk örneğimiz şort olacak. Birkaç renkli kıyafet olayı genel olarak kot şortlarda kullanılıyor zaten. Bakar mısınız şunların güzelliğine! Ben genel olarak iki uyumlu rengin kullanılmasından yanayım ve o tür şortlar daha hoş geliyor ama üç ve daha fazla renkli şortum olmasına da hayır demezdim açıkçası. 

Bu şortlar belki yurtdışında mağazalarda satılıyordur ama burada satıldığını sanmıyorum çünkü şimdiye kadar hiçbir mağazada görmedim. İstanbulda vardır İzmirde yoktur belki diye de düşünmek çok saçma, bu şortlar o kadar güzel ki İstanbul'a götürülseydi orada kapış kapış gidince İzmir'e de gelirdi, köy değil ya burası da canım.

Ama bu şortları evde yapmak çoook daha kolay. Renkli kumaş boyalarını kullanarak yapabilirsiniz. En çok denemek istediğim şeylerden biri bu, ve en kısa zamanda da yapmış olurum. Ben koyu pembeden maviye geçiş ya da kırmızıdan mora geçiş yapmak istiyorum, bu renkler çok yakışıyor bana göre.


 
Eğer renkli şortunuzun alt veya üst kısmına yeni bi' renk eklemek isterseniz şortunuzun çok açık mavi, pembe gibi renkler olmasına özen gösterin, öteki türlü kullandığınız boyalar istediğiniz renk çıkmayabilir. İki farklı renk uygulayacaksanız da beyaz şort tercih edin. Asla koyu renkte şortlar kullanmayın derim ben. 

Nasıl yapılacağını adım adım burada anlatmam imkansız, zaten anneniz ya da olmadı anneanneniz kesin biliyordur kumaş boyasının nasıl kullanılacağını. Hiç bilen biri yoksa youtubedan araştırabilirsiniz, belki bir süre sonra yapıp iyi sonuç alırsam ben de adım adım anlatır ve şortumun fotoğrafını paylaşırım sizinle.

Rengarenk şortlarınızın üzerine bir de zımbalar taktınız mı? E daha ne, süpersiniz!

 
İkinci örneğimizse ceketler. Ceketler de gayet güzel ama ben kot ceketimi boyamayı pek ister miyim bilmiyorum. İki üç tane kot ceketiniz varsa birini zevke göre boyayabilirsiniz tabii, ama kot ceket demek bildiğimiz mavi ceket, eğer o rengi değiştirirsek kot ceket olmaktan çıkar bana göre. Yine de boyanmış ceketlerin çok güzel olduğunu söylemeden edemiyorum tabii ki... 

Bence en güzel model en büyük fotoğraftaki örnek, sadece ceketinin alt kısmını açık pembeyle boyamış, süper de olmuş. Ceketinizin alt kısmını mor veya pembeyle boyarsanız çok güzel olabilir, dilerseniz her yerini iki üç renge boyayın; orası size kalmış. Ayrıca zımbalanmış ceketler de gerçekten çook güzel. 


Ve son örnek boyanmış pantolonlar. Genel olarak neredeyse hiç kullanılmıyor bu örnek, hiçbir yerde örnek fotoğraf bulamadım. Ama pantolonuna da yapmak isteyenler olursa diye bulduğum tek örnek dışında iki örneğimi youtubedan bulduğum videolardan çektim. Son karedeki boyama hoşuma gitti, isterseniz yapımı son derece basit.

Rengarenk kıyafetler konusu da böyleydi, yazarken fotoğraflardaki güzellere bakmaktan hep yanlış yazdım, yanlışlarımı düzeltmekten yazıyı bir türlü bitiremedim. Evet evet, en kısa zamanda yapıyorum kendime böyle bi' tane. 

Siz bu yazıyı okuya durun, bi koşu renkli kumaş boyası kapıp geliyorum ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder