28 Ağustos 2012 Salı

Bastan Yarat, Mutluluk Dol

Resmen baştan yarattığım bir kot şortumu paylaşacağım bugün.

Ailede hangi bayanın olduğunu bilmediğim ama giyilmediğinden emin olduğum bir pantolon vardı.  Değerlendirmek istedim, ve sonra şort yapma fikri aklıma geldi. Kestikten sonra bir süre başka hiçbir işlem uygulamadan, ve çok severek giydim bu şortu. Sonra tabii ki sevdiğim bir şortun basit olmasını içim elvermedi, ve hemen bir şeylere giriştim.

 

Öncelikle ön tarafının sol kısmındaki şekilleri yaptım, ve bence çok güzel oldu. Daha sonra yine ön tarafının sağ kısmını biraz kesip eski görünümü verdim. (Çok sevdiğim bi görünüm bu.) Ve hala bir şeylerin eksik olduğunu düşünürken, aklıma zımbalama fikri geldi. Ön tarafı zımbalayamazdım, zaten orayı yeterince ilgi çekici hale getirmiştim. Bu yüzden arka cebi seçtim.

Zımbaları böyle yerleştirmek gerçekten çok zor ama sonucun güzelliğine bakarsak, kesinlikle parmaklarımın biraz acımasına değdi!


Ve artık bu güzel şortumu her yerde rahatça giyebiliyorum. Hem rahat, hem de giydiğim çoğu kıyafete uyuyor. Ayrıca bana göre fazlasıyla ilgi çekici ve şık oldu.  En basit kıyafete en basit uygulamayı yapsanız bile o kıyafeti giyerrken daha mutlu olursunuz, çünkü üzerinde sizin emeğiniz vardır. Bu yüzden ben bu kotu giyerken mutluluk doluyorum. :)


2 yorum:

  1. Çokgizel olmuş buu :D zımbalar bu senenin hiti zaten çokta yakışmışş =)

    YanıtlaSil
  2. evet bu sene moda resmen ve teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil