26 Ağustos 2012 Pazar

Sokakta Hayat Var! | Izmir Sokak Modası


Sokak modası neymiş bakalım diye attık kendimizi sokaklara, Karşıyaka'ya geldik. Çok fazla olmasa da işe yarar birkaç örnek bulduk nihayetinde. Fotoğraf çekebildiklerimizi çektik, markaları hatırladıkları kadarıyla not ettik. 


T-shirt:Zara
 Şort:Lee
 Ayakkabılar: Converse

Çantaya bayıldım ben şahsen, öyle bi' çanta arayışına giriyoruz hemen!


Bluz:Native
Şort:Perry Factory 

Şu sıralar herkesde böyle çantalar var, ben de dahil. Yuvarlak, kare dikdörtgen; şekli önemli değil, o tarz çantaları çok seviyorum. 


 Bluz:Lion
Şort:Colin's
Çanta:Louis Vuitton

Şu bluzlardan almak istiyorum ama bulamadım bir türlü istediğim gibi. Umarım en kısa zamanda olur.


T-shirt:SmileFace
Şort:Parkline
Ayakkabı:Collection

Şortun rengi en sevdiğim renk ve bayıldım; ama her şeyi geçelim de, o çantayı ödünç alıp bi daha geri vermemek istiyorum.


Genel olarak Karşıyaka sokak modasına baktığımızda çoğu insan kıyafetlerine yüzlerce lira yatırmıyor, ama buna rağmen güzel kıyafetler alabiliyorlar. Ve çoğu insan çantalarını iyi seçip iç çektiriyor! 

Bir dahaki "Sokakta Hayat Var!" yazımda görüşmek üzere o zaman. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder