30 Ağustos 2012 Perşembe

Yeni Cicişlerim :)

Önceki sivri takılar hakkındaki yazımda (o yazım için tıklayın) da bahsetmiştim sivri boyunluk, kolye ya da bileklik istediğimden. Sonunda isteğime kavuştum. :)


"Cicişlerim" diye bahsettiğim şeyler aslında pek de cici değil, biliyorum. Yine de onlar benim cicişlerim!


Takım gibiler, üzerlerindeki zımbalar ve zımbaları dizilişleri aynı ama farklı farklı satın aldım ve fotoğrafta da görüldüğü gibi bilekliğim mor. Bilekliğimin renk tonunu gerçekten çook sevdim. 

 Dışarı çıkarken takıp "Ne Giydim" yazımda sizinle tekrar bu takıları paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Bayılarak aldım, bayılarak takacağıma eminim. 

Ayrıca emin olduğum diğer bir şey ise; sivri deri bileklik/boyunluklarım bunlarla sınırlı kalmayacak. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder