3 Eylül 2012 Pazartesi

Zımbalar Her Yerde!

 
Converse hayranı olup sadelikten sitem etmeye başladıysanız doğru yerdesiniz. Ben de sadelik yerine ayarında süs severim, tabii süs dediğim bazılarına göre gereksiz, bazılarına göre kötü sayılabilir ama önemli olan benim ne sevdiğim; ve ben kesinlikle yaptığım şeye bayıldım!
 
 
Ne yaptığıma gelecek olursak; siyah converselerimden sıkılıp renk katmak istedim ve tabii ki hemen aklıma bu sıralar çok moda olan ve bildiğiniz gibi benim çok sevdiğim zımbalama fikri geldi. Hemen aldım converselerimi ve zımbalarımı yanıma. Kafamda bir şeyler kurdum ve onu uygulamaya başladım; açıkçası kurguladığım şeyden daha güzel oldu hayata geçirince.

Yapım aşamalarımdan birkaç kare çektim, yaparken hangi yolu izlediğimi merak eden olursa diye koyuyorum.


Siz de böyle bir şey yapmak istiyorsanız zımbayı kumaşa geçirdikten sonra sivri uçlu olan yerleri iyice öne doğru yatırdığınızdan emin olun, (zımba bilgisi olmayan biriyseniz bu cümle size çok saçma gelecek biliyorum) zira yatırmazsanız çorabınız yırtılabilir veya kendinize zarar verebilirsiniz.

İnternetten örneklere bakıp yapabilirsiniz, benim denememi yapabilirsiniz, ama içinizden ne geliyorsa ona göre yapın derim ben. Sonucu sizi çok daha mutlu ediyor :)


1 yorum:

  1. Merhaba;
    tüm çivi ve zımba çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil