15 Eylül 2012 Cumartesi

Bir Bu Eksikti, Bu Da Oldu!

Daha önce burada belirtmedim ama internetten sivri zımba satın aldım. Çünkü sivri zımbayı aradım taradım, bulamadım. Ben de internetten araştırdım bu sefer ve tabii ki buldum. İnternetten ne bulamadık ki şimdiye kadar? Genelde yurtdışından gelen ürünlerde gözden en az bir ayı çıkartmak gerekiyor, benimki 20 günde ve hiç beklemediğim bir anda geldi, çok mutlu oldum.


 Öyle paketlenmişti annem ne olduğunu anlayamadı. Hatta bırakın annemi, paketi elime alınca "ne geldi ki şimdi bana" diye strese kapıldım niyeyse. Üzerini okuyunca şaşırdım, dedim ya hiç beklemediğim bir andı. Ama beklenmedik olunca beni daha da mutlu etti.


Aldığım yerde daha küçük ve daha az sivri, bir de daha büyük ve daha çok sivri olanlar da vardı.  Daha küçük olanlar istediğim gibi değil açıkçası, normal yuvarlak zımbalar gibi. Çok sivri olanlarsa hem fazla büyüktü, hem de sivrilikleri can yakabilirdi. Bu boyut ve sivrilik tam istediğim gibi oldu, kendi gözlerimle görünce daha çok hoşuma gitti.


Keşke daha fazla alsaymışım diye düşündüm ilk başta ama paketler 100lük, 500lük, 1000lik olarak satılıyordu ve 500lük gözüme hem fazla geldi, hem de pahalı.  Bu yüzden bu konuda da doğru seçimi yaptığım için mutlu oldum.


Bu zımbalarımı nerelerde kullanabilirim size de göstermek istedim. Sivri zımbalı şort, çanta, telefon kabı, büstiyer, kot ceket ve daha fazlası...  Büstiyere yapmayı şu an deneyeceğimi hiç sanmıyorum, çanta, telefon kabı ve şorta da belki daha sonra. En çok yapmak istediğim kot ceket, ama örneğe özellikle nasıl bir tarzda yapmak istediğimi koymadım. Sürpriz olsun :) Kot ceketimden sonra geriye zımba kalırsa onunla da farklı şeyler düşünürüm artık.

Bu arada, boğazlarım biraz daha iyi şu an. Umarım 2 güne kadar sesim tamamen düzelir de okulda insanları korkutmam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder