27 Eylül 2012 Perşembe

Bu Sene Ayağımız Yerden Kesilecek!

 Merhabalar efendim. Bugünkü yazım bu aralar fazlasıyla moda olan yukarıda gördüğünüz ayakkabılar hakkında.

Bu ayakkabılar "creepers" ayakkabılar oluyor, bu aralar çok moda olduğu için bulmak kolay diye düşünüyorum. Bu ayakkabıların özelliği, topukları. Yukardan baktığımızda normal ayakkabılar gibi gözükse de, yan taraftan gördüğümüzde farkını anlayabiliyoruz. Topuklarının özelliği uzunluğunuzu sadece topuk kısmından değil de, tüm ayakkabıdan sağlamanız. Böylelikle hem boyunuz uzuyor, hem de ağrınız sızınız olmuyor.

Bildiğimiz normal topuklu ayakkabılarda tabii ki topuk uzunluğu on beş cmye kadar çıksa da bu ayakkabılarda maalesef o kadar şansımız yok. En uzun modelleri yukarıdaki örnekte sol en üstteki ayakkabı gibi oluyor, daha fazlasını kaldırmak da zor olur çünkü ayakkabı ağırlaşır. Zaten ayakkabının mantığı boyunuzu birkaç cm uzatırken belinizi, ayaklarınızı vs. ağrıtmaması, fazla uzun olması bu yüzden absürd olurdu.
Bu ayakkabıda da yine bu aralar çok moda olan zımbaları görebiliyoruz haliyle. Onun dışında farklı renklileri, farklı desenlileri de bulunmakta. Örneğin üstteki leopar desenli mor olana bayıldım ben gerçekten.

Ben bu ayakkabıdan alacak olsaydım topuğu uzun olanları kesinlikle tercih etmezdim, topuk uzadıkça ayakkabının modeli kötü gözükmeye başladı gözüme çünkü. En kısa modellerinden alır, giyerdim güzel güzel. Zaten topuklu ayakkabıya pek ihtiyacım yok, benim derdim ayakkabının modeli. :)

 Bu ayakkabıyla yapılabilecek birkaç kombini de sizinle paylaşmak istedim. Her tarz kıyafetin, her kombinin altına gidebilecek bir ayakkabı. Bu ablalarımız da illa uzun topuklu olacak diye tutturmadıkları için daha bir sevdim kombinlerini.
Konumuzla çok fazla alakası var mı bilemem ama hazır bu konuya girmişken topuklu converseleri de tanıtayım dedim. Bunlar fazla fazla uzun topuklu olanlar, converselerde de ayarında topuklu olanlar var. Eğer süsüme, şıklığıma düşkünüm ama illa da spor olacağım ben diyenlerdenseniz bu ayakkabılar tam size göre.
 
Normalde yapmadığım gecikmeyi bugünlerde ilk kez yaptım. Eğer gerçekten beni düzenli olarak takip eden birileri varsa kusuruma bakmasın, bundan sonra düzenli düzenli yazılarımı paylaşıp uslu bi' blogger olacağım söz. Bi dahaki yazıma kadar görüşürüz o zaman. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder