19 Eylül 2012 Çarşamba

Zımba Deliliği

Beyaz şortum sadeyken de gayet güzeldi, ama ben zımbalarsam daha tatlı olacağını düşündüm ve bence düşüncem kesinlikle gerçek oldu. Kafamda bir şekil tasarladım ve onu uygulamaya çalıştım her zamanki gibi. Abartı durur mu endişesi de olmadı değil, ama kesinlikle abartı durmadı. Beyaz şort olduğundan mıdır bilemiyorum ama fazlasıyla sade, ama fazlasıyla güzel oldu bence. :)




Bunlar da yapım aşamalarımdan bir kaç fotoğraf. Yapımı fazlasıyla basit aslında, eğer yapacaksanız sadece zımbaları düzensiz şekilde yerleştirmeyin. Ben cetvel koyup ona göre dümdüz yerleştirdim mesela, öyle yaparsanız çok daha düzgün olur. Mükemmel olması imkansız tabii ki, illa ki aralarda yamuklar olabilir ama fazla göze batmaz yine de.



Üstümde de böyle duruyor işte. :) Umarım bu şortumu da beğenmişsinizdir, ben beğenerek giyiyorum çünkü.


 Bir dahaki yazımda görüşürüz o zaman, okuldan fırsat bulup okuyabilirseniz ne ala. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder