1 Ekim 2012 Pazartesi

Çiçek Açıyoruz!

Merhaba yoğun okul temposuna girmesine rağmen beni hala okuyan arkadaşlar, şuan yaptığınız şeyle beni gerçekten çok mutlu ettiğinizi belirterek her zamanki gibi direk konuya giriyorum.

Konumuz çiçekli böcekli her türlü kıyafet, eşya, vesaire vesaire. Yazları her yerde çiçekli şortlar görmüşüzdür birçoğumuz. "Sonbahar geldi, ne işe yarayacak bu şimdi" demeyin hemen. Bence asıl bu tarz cıvıl cıvıl şeyleri sonbahar, kış gibi zamanlarda giymeli. O yüzden bu yazının mevsiminin tam bu mevsim olduğunu düşündüm, oturdum, araştırdım, buldum, ve yazıyorum. Çiçekli şeyleri giymeyi çok tercih eden biri değilim ama bu konuyu araştırırken gördüğüm çoğu şeye bayıldım. 


 Pantalonlardan başlayalım. Farklı tonlarda, farklı renklerde ve farklı şekillerde çiçeklerle süslenmiş pantolonları bulmak bu aralar kolaylaştı. Ben nereye gitsem illaki çiçekli böcekli bir şey görüyorum. Böyle bi' pantolonu giyip üstümüze de süslü püslü bir şeyler geçirip, bi de önümüze gelen takıyı takarsak, "dünyanın en rüküş insanı" olarak guiness rekorlar kitabına adımızı yazdırırız. Böyle bi amacınız varsa yardımcı olayım diye yazıyorum, iyi giyinmek istiyorsanız da anladınız herhalde ne demek istediğimi.

Şortlara gelirsek, bence çok tatlılar. Bu aylarda da kalın çoraplarınızla gayet giyebilirsiniz. Şorta düşkün biri olarak beni hiçbir mevsim durduramaz mesela, illa ki giyerim. Tabii seçim sizin. Bir de her tarafı çiçekli olanlar dışında bi' de ön cepleri, arka cepleri ya da şortun önünün bir tarafı çiçekli kumaşla kaplanmış şortlar var ki, onlar en sevdiklerim işte.

Tabii ki her şeyin olduğu gibi çiçekli desenin de taytı var. Tayt kışın giyilmek için ideal, bacağı sardığı için sıcak da tutuyor. Görürseniz kapın bir tane bence. En çok sol tarafta ortada bulunan siyah üzerindeki renkli çicek şekillerini sevdim ben, tercihe göre değişir ama.

"E abartma Neyran, bunu bu mevsimde nasıl giyelim biz?!" Biliyorum, biliyorum ama çok güzel değiller mi? Büstiyere bayılırım ben, sadece paylaşmak istedim. Seneye giyersiniz?

 Yaz kış bir şekilde giyilen elbiselerde de çiçek desenleri çok gördüklerimizden. Ben çiçekli böcekli şekilli elbise pek giymezdim açıkçası, ama güzel olmadıklarını, görünce gözlerimin açılmadığını söyleyemem. Kışın giyecek vakit hiç bulamazsanız bile ucuza bulunca kaçırmadan alın, yaza doğru hep fiyatlar yükseliyor bak yazdım buraya.

Etek de şort gibi aslında, genel olarak yazın giyilse bile seven insan bir yolunu bulup giyer. Hastalıktan gebermeyi bile göze alır, giyer. Giyer de giyer. Eğer eteğe aşıksanız siz de çiçekli eteğinizi çok soğuklarda bile kalın çorapla giyebilirsiniz. Yoksa da koşun alın hemen, her örneğin altında koşun alın mı diyeyim canım?


Bunlar da çiçek desenli bluzlar, ceketler, papyon gibi örnekler. Anlatmaya çalıştığım, bu deseni her şeyde bulabilirsiniz eğer çok seviyorsanız. Papyon gerçekten çok tatlı, isteyen olursa çiçekli papyon dikebilirim :)

"Her şey" deyip de ayakkabı örneklerini sizinle paylaşmamak büyük saçmalık olurdu. Spor ayakkabıda ve topukluda araştırırken gördüğüm modellere çok bayıldığımı söyleyemem ama belki farklı renkte farklı şekillerle süslenmiş görürsem bayılabilirim. Botlara ise, ba-yıl-dım! Biraz önce bahsettiğim gibi, çiçekli böcekli şeylere bayılan biri değilim ama bu botlara resmen aşık oldum. Özellikle beyaz bot gerçekten çok güzel, ayrıca çok da sade.

Ve çantalar. El ve kol çantaları dışında okul kafamın bir köşesine oturmuşken, beynimin bir tarafı  "ödevler sınavlar ödevler sınavlar" diye beni yiyip bitirirken tabii ki ilgimi okul çantaları çekti. Bulunduğunuz yerde bulamasanız da ebay gibi uluslararası alışveriş sitelerinden ücretsiz kargolu böyle çantalar bulabilirsiniz bence, ben de ucuza bulursam böyle bir çantayı çok isterim; gerçekten çok tatlı çünkü.

Ve son olarak 3 başarılı kombini sizinle paylaşmak istiyorum. Bakın, altlarındaki şey yeterince süslü oldukları için görgüsüzlük yapıp her yerlerini abartmamış, sade kıyafetler sade renkler, sade takılar tercih etmişler. 3 kombini de sevdim ben.

"Çiçek Açıyoruz" yazımın da böylelikle sonuna geldik. Ben aklıma gelen her şeyi sizinle paylaşmaya çalıştım, unuttuğum bir şey varsa da yazıklar olsun bana. Umarım yazıyı beğenmişsinizdir, umarım birkaç dakikalığına da olsa fotoğrafları incelerken kafanızdaki dertten biraz da olsa kurtulmuşsunuzdur. Bi dahaki yazımda görüşürüz o zaman! :)

1 yorum:

  1. küçüklüğümden beri çiçekli şeylere hep bayılmışımdır giderek gündeme gelip moda olması bnim işime geldi benim dolapda çiçek açıyor :) hepside harika gözküyor bunların :)

    YanıtlaSil