23 Ekim 2012 Salı

Galaksiyi Üstünüzde Taşıyın!

Türkiyede hiç bulunamayan ya da çok nadir bulunan kıyafetlerle ilgili yazmaya ant içmiş gibi, bu yazımda da üzerinde "galaksi"yi taşıyan kıyafetlerleri tanıtmak istiyorum. 

 Taytlarla ilgili yazdığım yazıda da bahsetiştim galaksili taytlardan, ama tam konusunu konuşurken en çok kullanılan galaksili parçaya büyük yer vermesem ayıp olurdu. Bu mükemmel şeyden maalesef ülkemizde bulunmuyor arkadaşlar. Bulan varsa yanındakine, önündekine, arkasındakine söylesin, hepimize gelsin o haber. Uçarak gidip bulduğunuz yerden alalım. Çünkü her yeri aradım ben bu tayt için. Yok, yok, yok! 


 Şunu beğendim, bu pek iyi değil ama yoklukta gider gibi olaylara giremiyorum bile, hepsi birbirinden güzel çünkü. Hangisi en güzeli seçemiyorum. Hepsini istiyorum!
En basitinden, üzerinize siyah bir t-shirt geçirdiğinizde kıyafetinize hava katmak istiyorsanız bu taytlar gerçekten ideal. Hemen o normal halden çıkarıp bambaşka dünyalara götürüyor sizi. Bu taytın yanında giydiğiniz her şey dünyadaki en sade şeyler olsa bile şıklıktan ölebilirsiniz bence. Çok, çok güzel değiller mi gerçekten?

 İkinci galaksili kıyafetimiz t-shirtler. Tayt modellerinin her birine tek tek aşık olsam da t-shirtte en güzel bulduklarım genel olarak siyah-mavi-pembe tonların karışımı olanlar. Büyük fotoğraftaki t-shirte bayıldım mesela gerçekten. Tabii ki bana gelip bu renk tonları dışında galaksili t-shirt verseler asla hayır demem, bayıla bayıla giyerim ayrıca.

 Üçüncü modelimiz ayakkabı. Tayt, t-shirt falan belki bir şekilde buralara da gelir ama böyle ayakkabıların geleceğini hiç mi hiç sanmıyorum ben. Ama topuklusundan düz tabanlısına, botundan babetine kadar her marka her şekildeki ayakkabı müthiş. Ah keşke burada da olsa da evde “galaksi desenli ayakkabı koleksiyonu” yapsak.


Dördüncü modelimiz şortlar oluyor. Artık diyecek bir şey bulamıyorum ben, kafamı klavyeye mi vursam, duvarlara mı, taşlara mı bilemedim. Siz niye yoksunuz burada annecim? Niye kavuşamıyoruz biz? Büyük fotoğraftaki şorta bayıldım özellikle, bittim, bittim resmen. Yabancı biri ülkemizi gezmeye gelse ve üstünde bu şortlardan olsa utanmadan şortu yırtıp kaçarım herhalde. 

Ve beşinci model gerçekten güzel bulduğum zaman giymeye bayıldığım, ama pek güzel bir model değilse ve içinde rahat edemiyorsam giymeyi hiç sevmediğim bir kıyafet; etek. Ama şöyle eteklerim olsa uyurken bile çıkaramazlar benden bunu. Her yere bununla giderim. Böyle eteğe can kurban değil mi sizce de?


Tırnaklarına en azından “düzgün bir şekilde” oje sürdüğüne dua eden biri olarak “nail art” olaylarına falan girmeyi hiiç düşünmedim. Evet fotoğraflarda veya normal zamanda birinde görünce bayılıyorum ama hiç girişmiyorum, yapamam çünkü. Biz nail artla uğraşır, “aman yapamam”, “ay yaparım çok güzel de olur” diye vakit harcarken el kızı tırnaklarında taşıyor bizim galaksiyi. Çok yaratıcı. Bunu nasıl yaptıkları hakkında bir fikrim yok ama insan sırf bu ojeler çıkmasın diye elini suya değdirmez.


Galaksili t-shirt, tayt, şort veya eteği evde nasıl yapabileceğimizi anlatan yabancılar tarafından hazırlanmış videolar bulabilirsiniz youtubeda. Bir sürü video izledim bu konuda, ama hiçbiri yaptıkları kıyafetin sonucunda bu fotoğraflarda gördüğümüz güzelliği alamadılar. Yine de bir şekilde ben de denemek istiyorum kendi bildiklerime göre. Sonucu iyi olursa burada anlatırım. 
Bi’ dahaki yazım ne hakkında olur hiçbir fikrim yok, hala bu güzel şeylerin şokundayım ben sanırım. Bazılarınız benim gibisinizdir eminim.
Siz şokunuzu atlatın, sonra gelip yeni yazımı okuyun. O zamana kadar görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder