24 Ekim 2012 Çarşamba

Yetişin Kızlar!

Dünkü galaksi desenli kıyafetler yazımda bu tür kıyafetleri hiçbir yerde bulamadığımdan yakınmış, "bulan varsa paylaşsın" diye de eklemiştim. Okuyan bir kaç kişi hemen imdadıma yetişti.

Bu gördüğünüz güzel şey Pull&Bear'dan, Türkiye'de bulunmakta. Bir arkadaşım gördüğünden söz etti bana. Son 2 saat geçmeden başka bir arkadaşım daha aynı şeyden bahsetti. Tam olarak istediğim şey (tayt, şort vb) olmasa da galaksi desenli bir şey bulmuş olduk, amacımız da bu değil miydi? Saldırın o zaman!

Daha fazla fotoğraf ve bilgilere ulaşmak için Pull&Bear'ın resmi sitesinden bir link paylaşayım sizinle; Tıklayın.

Artık "anne ben bayramlık olarak bunu istiyorum" mu dersiniz (ki büyük ihtimalle bunu yemeyecektir, zira siz bunu alana kadar bayram biter), "anne metamatik sınavından 100 aldım" mı dersiniz (ki bunu ben söylesem direkt pull&bear'ı satın alırlardı), paşa paşa bayram harçlığınızla mı alırsınız, yoksa başka bir yoldan mı elde edersiniz bilemem. Tabii beğenenlere bu lafım. Beğenmeyenlere de diyecek bir şeyim yok, umarım yakın zamanda galaksi desenli daha güzel şeyler buluruz hep birlikte.

Bana bu haberi veren Özge ve Deniz arkadaşlarıma da çok teşekkür ederim diyerek yazımı bitiriyorum. Herhangi bi yerde siz de görürseniz twitter'dan ya da e-mail adresimden bana ulaşabilir, hepimizi mutlu edebilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder