16 Ekim 2012 Salı

Zımba Deliliği vol.32455768

Yeni bi "benim dünyam" yazımla sizlerleyim tekrar. Uzun süredir zımbaladığım şeylerle ilgili yazı yazmamışım, zaten artık zımbalamayı kestim, o kadar çok zımbalı kıyafetim var ki.


Çook sevdiğim, gerçekten kıpkırmızı olan ve onlarca yıkamaya rağmen renginden bir şey kaybetmeyen aşkımı zımbaladım, allahım nasıl güzel oldu! Mükemmel uyum sağladı kırmızıyla zımba olayı, eğer kırmızı şortunuz varsa kesinlikle deneyin derim ben size. 

Bütün şortlarım zımbalı değil ama zımbaladığım şortlarımın hepsinde zımba şekilleri farklı olsun istiyorum. Birinin arka cebini zımbaladım, bunun ön cebini, başka birinin başka yerini vesaire gibi. Ya da birini kare zımbayla, diğerini sivriyle, bir diğerini yuvarlakla mesela. Bu da diğerlerinden çok farklı, kafama göre yaptığım bir model oldu. Ama hazırda satılan zımbalı şortlar arasında bulmanız kolay olabilir, çok zor bir model değil yaptığım çünkü.

Üzerimde de böyle duruyor. Aslında daha fazla zımbalayabileceğim şort olsa, diğer şortlarıma da kıyabilsem aklımda daha çoook farklı model var. Napalım, bunlarla yetineceğiz şimdilik. Diğer şortlarıma kıyamıyorum, bari bunlar sade kalsın diyorum. Her şortu zımbalamak da komik olur, deli zımba bulunca hesabı...

Bi' dahaki "Benim Dünyam" yazım büyük ihtimalle şortlarla alakalı bir yazı olamayacak, daha farklı şeylerle karşınızda olacağım. :) O zamana kadar görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder