13 Ekim 2012 Cumartesi

Okul Hakkında - #1

Selam bayanlar. Okullar açılmadan önce "Okula Dönüş" konulu bir yazı yazamadım, ama okul çoğumuzun hayatının ortasına oturmuşken bu konu hakkında bazı şeyleri paylaşmamak olmaz.

Bir yazıda her şeye kısa kısa göz atmak yerine aklıma estikçe ya da istek geldikçe okul hakkında konuları tek tek ele alan yazılar yazacağım. Bu yazılarıma bazen kalkıp üşengeçlikten sadece tarayıp öyle çıktığımız, bazense biraz özen gösterip bir şeyler denemeye çalıştığımız saçlarımız hakkında.

Bu yazıyı yazmaya karar almamı sağlayan şey geçen gün okulda taktığım bir toka oldu. Anlayacağınız üzere, tokalardan konuşacağım bugün. 

 Sabah kalktınız, saçınıza yenilik katmak istiyorsunuz bugün. "Bi gün de farklı olsun" diye düşünüyorsunuz. En kolay ve güzel şeçim saça takılan tokalar tabii ki! Eminim okulda, dershanede ya da farklı yerlerde saçlarının bir kaç tutamını önden alıp arkada kurdeleyle toplayan kızlar görmüşsünüzür. NEREDEYSE TÜM KIZLAR. Siz öyle olmayın. Toka takacaksanız bile marjinal şeyler takın, iltifatlar alın, "tokanı bana versene lütfeen!" sözlerini duyun bütün gün. Yukarıdaki tokalar birbirinden güzel değil mi gerçekten de? 

İlla kurdele takacağım, kurdele benim aşkım derseniz de gayet hoş bir model var bu örnekler arasında. Kocaman, çiçekli böcekli, fosforlu tokalardan takmak zorunda değilsiniz. Hiç takmayın demiyorum, onlardan da takın seviyorsanız ama böyle tokalar bulup arada bunlardan takmak da güzel olur emin olun. 


Bu tarz tokaları bulabileceğiniz yerleri sizin araştırmanız gerek. Oturduğunuz yerde marjinal şeyler satan küçük mağazalara gidin, belki oralarda bulabilirsiniz. En kısa zamanda ben de bildiğim her yere gidip bu tür tokaları soracağım, bulursam İzmir'de yaşayanlar için burada belirtirim. 

Çevremizde bulamazsak da internetten alışveriş ne güne duruyor? Ebayden en güzellerini kargo parası bile vermeden buluruz gerekirse. Kendi çevremizden bulursak en iyi yanı çabuk elde etmemiz olur.

Bir tane de kendi tokalarımdan örnek koyayım dedim :) Çok sevdiğim bir toka bu, ablamındı ama artık benim! Bu da bir örnek olabilir, böyle tokalar da fazlasıyla tatlı geliyor bana. 


Ne yaptığıma gelirsek, saçları önden alıp arkaya tel tokalarla tutturdum, sonra da bu tokayı taktım. Okulda çoğu insan tokama övgü yağdırdı, çok mutlu oldum. Okul dönüşünde çekilmiş bir fotoğraf olduğu için toka yamuk, saçlar dağınık. Tokayı kafamdan çıkarıp bakan bakanaydı bütün gün.

Bir sonraki "Okul Hakkında" yazım ne olur hiçbir fikrim yok, belki yine saçlarla ilgili farklı bir konu olur. Özel istekleriniz varsa yorum yapabilir, twitter adresimden mesaj atabilirsiniz. Şimdi kalkın bilgisayar başından, ve ders çalışın. Sınav günü gelince "Biz bunu ne zaman işledik ya?" demeyin sonra. Hadi. 









Bak hala okuyo.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder