5 Ekim 2012 Cuma

Ne Giydim? | Ne Bulduysam Giydim! #4

Selam arkadaşlar :) Bugün, "Bugün Ne Giydim" yazısı yazmak istedim. Son günlerde çok yoğundum açıkçası, ama buna da zevkle vakit ayırıyorum tabii ki. Gün ekimin beşi, sokaklarda hala kısacık şort ve askılı badilerle dolaşabiliyoruz hiç üşümeden. Hatta hala "ay çok sıcak" diye sitem ediyoruz.. En azından İzmir'de. Sizin bulunduğunuz yer nasıldır bilemem. Sadece sabahları değil, geceleri bile hala sıcak. Yine de soğuktan deli gibi üşümeyi pek özlediğim söylenemez.

 Eski yazılarımda sizinle paylaştığım resmen  "kendi imalatım" olan şortum, nereden aldığım hakkında hiçbir fikrimin olmadığı yanları en uca kadar açık t-shirtüm,  doğum günü hediyesi olan bilekliğim ve çok sevdiğim converse'im.  T-shirtü şortun içine sokmama gerek de yoktu, dışarıdayken de güzel duruyordu ama şortun arkasındaki zımba şekillerinin gözükmesini istediğim içni böyle yaptım, yine kötü olmadı bana göre. Utanmasan şortun üzerine "MADE BY NEYRAN" yazacağım görgüsüz gibi. Ya da insanları durdurup "BAK BUNU BEN YAPTIM" diye deli gibi göstereceğim. Neyse ki biraz utanma duygusuna sahibim.






T-shirtümün içine straplez giyme zorunluluğumun olmamasını ben de isterdim, ama maalesef ülkemizdeki kro sayısı bu kadar fazlayken kolay olmuyor. Yine de çok seviyorum bu t-shirtü, bayıla bayıla giyiyorum.

Bugünlük de böyleydi işte, her zamanki fazla pahalı, şaşalı giyinmeyen ben.
Bi sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder