10 Kasım 2012 Cumartesi

Her Yeri Zımbayla Kaplı Telefon Kılıfı

Selam bayanlar. Ben bu telefon kılıfı işini baya sevdim açıkçası, bolca dikip zımbaladım son 1 haftada. İsteğe göre mor, beyaz, bordo ve siyah renklerde yaptım. Bir istek de baya uğraştırdı ama sonuç çok iyi oldu, emeğime kesinlikle değdi. 


 Bakın bir fotoğraf bu da. Bu kılıfta toplam 165 tane zımba bulunmakta. Tabii telefon modelinize göre kılıf boyutu da, zımba sayısı da değişir. 2-3 saat hiç başından kalkmadan yaptım, baş parmağımı hissetmedim sonra bir kaç gün :D

Fiyatı 30 TL. Alan olur mu bilmem ama pahalı gelmesin kimseye, kolaysa siz yapın kızlar. Emek ölçme makinesi taksak daha çok çıkardı eminim, ki malzemelerin fiyatı konusuna falan hiç girmiyorum.

İstek olursa yapabilirim, ama bu kap için renk seçme şansımız yok sadece beyaza yapıyorum.  Arkasına yerleştirdiğim kumaşla da telefonunuzun çizilmesini önlüyorum tabii. Bir önceki yazımda da belirttiğim koşulların hepsi geçerli yine, almak isterseniz orayı da okuyabilirsiniz.

Bunlar da istek üzerine yaptığım 3 tane S3 kılıfı. Zımbalar fotoğraftaki kadar koyu renkte değiller aslında, aynen yukarıya koyduğum fotoğraftaki gibiler.


Yaptığım arkadaş da güle güle kullansın kılıfını. :)

1 yorum: